Ce se intampla?

Azi am lipsit de pe 100 Ro,si am ramas surprins in mod neplacut cand am vazut ce se intampla pe blog....Unde e atmosfera aceea care era acun cateva zile?Toata lumea radea,si eram cei mai buni amici,si ne simteam bine.Eu ii inteleg si pe cei care ne vor binele,si ne critica...nu am nimic in privinta asta.Dar ii inteleg si pe autori,care sunt entuziasmati,si scriu pe 100 Ro cu placere,si vin aici ca si in familie...

STIM cu totii ca trebuie sa imbunatatim blogul,din toate punctele de vedere,dar nu ar trebui sa ne facem probleme din aceasta cauza.Nu uitati ca existam de doar 3 saptamani si cateva zile,si blogul a crescut enorm!A crescut prea repede sa ne dam seama ce se intampla.VRETI SA RADA LUMEA DE NOI?Va rog mult sa incercam sa ne revenim in starea de acum cateva zile,si sa incercam partial sa ignoram unele lucruri care ar duce la degradarea blogului,si a atmosferei de pe blog!

Revin mai tarziu,pana atunci va salut pe toti!